۱۳۸۷ اسفند ۲۱, چهارشنبه

کارگران ستون فقرات انقلابند


درود و خسته نباشید. بدینوسیله همبستگی خود را با کارگران شرکت تامین ترابر سبز صبا ابراز میدارم.
با احترام،
آمادور نویدی
کارگران ستون فقرات انقلابند
درود به کارگران و زحمتکشان غیور ایران و حامیانشان.کارگران ستون فقرات انقلابند.انقلاب بهمن ۵۷ قدرت عظیم کارگران ایران را به نمایش گذارد و دیدیم که شاه و اعوان وانصارش بار و بنه اشان بستند و فرار را بر قرار ترجیح دادند.
رژیم جبار اسلامی ازابتدای به مسند نشستن اش،از قدرت عظیم و اتحاد کارگران و زحمتکشان بخوبی آگاه است و میداند که با سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن است که میتواند چند صباحی بیشتر بر منبر خلافت بماند.بدین منظور،از هر روشی که باعث تفرقه و جدایی انداختن بین مردم باشد،کوتاهی نخواهد کرد.
کارگران و زحمتکشان ایران چیزی جز قدرت بازوی خود ندارند.برای اینکه شکم زن و بچه هایشان خالی نماند و گرسنه سر بر بالش نگذارند،مجبورند هر کار شرافتمندانه ای را ،در هر شرایطی انجام دهند.اما حامیان رژیم که سرمایه داران ، کارفرمایان و آقازاده های ریز و درشت حکومتی اند،حتی از دادن حقوق بخور و نمیر کارگران به هر بهانه ای طفره میروند و ماه ها کارگران و زحمتکشان سرزمینی را که از هر لحاظی غنی است،به امان خدا رها کرده و به امام زمان حواله میدهند!
روزی نیست که خبر از بیکار شدن کارگران ،بسته شدن کارخانه ای بدلیل ورشکستگی یا هر دلیلی نباشیم.در صورتیکه کارخانه داران،اربابان،آقازاده ها و نور چشمی های ریز و درشت حکومتی، با ندادن مزد ناچیز زحمتکشان و کارگران ،سوار بر آخرین مدل ماشینها در خیابانها ویراژ میروند و به ریش آنها میخندند!
کارگران و زحمتکشان میهن ما چاره ای ندارند جز اتحاد و همبستگی با همسنگران خود و مبارزه برای نابودی و ریشه کن کردن بساط ظلم و ستمی که رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی نماینده آنست .در این راه، همه مبارزان راه آزادی و دمکراسی،دانشجویان،زنان ،معلمان و...همگامند.
پیروز باد مبارزه مردم برای سرنگونی رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی!
آمادور
http://eshtrak.persianblog.ir/post/3489/

۱ نظر: