۱۳۸۸ فروردین ۱۶, یکشنبه

علیه اخراج ، علیه بیکاری بپا خیزیم!

از کارگران راه آهن تبریز(صبا) حمایت کنیم!

تحت سلطه حکومت جمهوری اسلامی سگ نگهبان نظام سرمایه داری، بیکاری ، بی حقوقی ، نابرابری و بی عدالتی به بالاترین حد خود رسیده است.در حالیکه ایران با داشتن دهمین رتبه معدن در میان بیش از دویست کشور جهان مانند نفت ، گاز،مس ، آهن ، روی ، طلا و... یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان است ، اما با چپاول تمامی امکانات مادی و تولیدی توسط سرمایه داران بزرگ و کوچک از جمله 1000میلیادر مانند عسگر اولادی، رفسنجانی، رفیق دوست ، محسن رضایی ، آیتالله طبسی ،مهدوی کنی ،امامی کاشانی و... مردم ستمدیده بد ترین روز گار را سپری می کنند.گوشه ای از آمارهای رسمی اثبات و گویای جنایات سرمایه داران در قالب جمهوری اسلامی است 75 در صد مردم زیر خط فقر بسر می برند، بیست میلیون گرسنه ،هشت میلیون بیکار ، هفت میلیون معتاد ،تحت شرایط فقر سن فاحشگی به 11 سال رسیده است، 68 درصد مردم به خاطر حاکمیت جمهوری اسلامی افسرده شده اند، از هر ده ازدواج شش تا طلاق است، در سال، 14000 کلیه برای امرار معاش فروخته می شود ، صدور و فروش دختران به پاکستان ، دوبی و کشورهای دیگر مانند بازار فجیره توسط باندهای حکومتی، هر 1ساعت و 40 دقیقه یک خود کشی اتفاق می افتد،پخش گسترده مواد مخدر و داروهای روان گردان توسط حکومت اسلامی برای حفظ حاکمیت خود به وسیله باند های رفسنجانی ، خامنه ای ، ناطق نوری و...

مردم زحمتکش :
در بحران جهانی کنونی سرمایه داری ، حکومت اسلامی به عنوان سنگ نگهبان سرمایه داری و در جهت اجرایی سیاست های امپرالیستها (تعدیل نیرو، تعدیل اقتصادی ،خصوصی سازی ، حذف یارانه ها ، واقعی کردن قیمتها و...) برای تامین ارزان انرژی (نفت وگاز) ، نیروی کار ارزان به عنوان نمونه در صنایع مونتاژ (خودرو سازی شعبه های از شرکت های چند ملیتی مانند پژو، رنو ،مزدا خاورو...، صنایع الکترونیک از جمله ال جی ، سامسونگ و...) به نابودی تولید و بیکار سازی میلیونی کارگران دست می زند،در این جهت :رژیم اسلامی با اجرای طرحهای خصوصی سازی و تعطیلی کارخانجات ، اخراجهای دسته جمعی ، قرادادهای سفید امضاء و29 روزه و... امنیت شغلی را نابود کرده و عدم پرداخت حقوق ها را عادی جلوه می کند.جمهوری اسلامی با چنگال گرسنگی نیرو وپتانسل انقلابی مردم و کارگران را تحلیل برده و آنها را وادار به عقب نشینی می کند، اما کارگران و زحمتکشان نه تنها به این ذ لت و عقب نشینی تن نداده اند، بلکه با تشدید مبارزات خود علیه استبداد و بهره کشی هر روز مبارزه خود را گسترده تر می کنند و می روند تا مبارزات خود را متحد انه وسراسری کنند در این مبارزه طبقه 40 میلیونی کارگران ایران، گردانی از ارتش 5/2 میلیاردی کارگران جهان ، ستون اصلی مبارزه علیه حکومت اسلامی –فاشیستی است.مبارزات کارگران هفت تپه و نوردو فولاد اهواز در جنوب، ایرانخودرو ولاستیک البرز در تهران ، ذوب آهن اصفهان ، آزمایش و لاستیک دنا در شیراز ،ذوب آهن و آرتابل و سبلان در اردبیل،صنایع نساجی و راه آهن وتراکتور سازی در تبریز ونساجی های کردستان ، نساجی های قزوین ، مازندران وکاشان و ... از این دست هستند که از محیط کارخانه به خیابانها کشیده شده و می روند تا یک دست و آگاهانه شوند.اما هر کدام از این اعتراضات به صورت تنها وپراکنده به خیابان آمده اند که این پراکندگی باعث هدر رفت توان اعتراضی کارگران شده است و رژیم سرمایه داری اسلامی با استفاده از این تفرقه و پراکندگی تلاش می کند ضمن سرکوب شدید آنها ارتباطات موجود میان آنها را قطع کند و همچنین با دقت سعی در جلو گیری از بر قراری ارتباط میان آنها است حکومت اسلامی سرمایه داران با تمام امکانات کشوری و جهانی تلاش می کند از شکل گیری تشکل های سیاسی و مخفی جلو گیری کند همچنین با طولانی و فرسایشی کردن اعتراضات و اعتصابات کارگران را خسته و نا امید کند.درمقابل چنین سیاستی چاره کارگران فقط و فقط وحدت وتشکیلات سراسری است .
کارگران ومردم آزاده تبریز :
در ماههای اخیر تظاهرات کارگران نساجی جلو استانداری تبریز، مبارزه پیروز مندانه کارگران تراکتور سازی علیه مرخصی اجباری و... و امروز مبارزه کارگران راه آهن تبریز (صبا) علیه اخراجهای دسته جمعی نشان از ارتقاع مبارزات و بیداری نیروی انقلابی در میان کارگران تبریز است.علی رغم خواستها و هدف مشترک کارگران ، نداشتن تشکیلات سراسری برای یکپارچه کردن مبارزات و تبدیل آن به سیل بنیان کن برای بدست آوردن خواستها و نابودی نظام سرمایه داری اسلامی عامل کندی و عدم پیروزی است. تنها راه چاره ما کارگران ایجاد تشکلهای سراسری سیاسی (حزب)و اقتصادی (اتحادیه و سندیکای ) کارگران است.
کارگران شاغل، کارگران تراکتورسازی ،کارگران آیدین ، کارگران پترو شیمی،کارگران پالایشگاه و...، زحمتکشان :
بیکاری جغدی است که می تواند روی بام شما هم بنشیند اگر می خواهیم گرفتار بیکاری نشویم و به خواسته هایمان برسیم باید به مبارزه متحدانه با کارگران بیکار، اخراجی و حقوق نگرفته بخصوص کارگران نساجی خامنه و (صبا) راه آهن تبریز با صفوف فشرده ،سازمانیافته و فعال در اعتراضات آنها برای کار دائم و علیه اخراج ها و علیه استبداد اسلامی شرکت کنیم. با ایجاد ارتباط های سازمان یافته و دور از چشم حکومت سرمایه داری اسلامی و عوامل آن(مخفی) اعتراضات را از پراکندگی نجات بدهیم و سراسری ، مداوم و پیروزمند کنیم.
کارگران بیکار، اخراج شده وحقوق نگرفته :
با ایجاد انجمن ها ،هسته ها و کمیته های مخفی کارخانجات و محلات ، سازماندهی و اتصال کلیه افراد خود به هم ، اقدام به بر قراری تظاهرات یکدست و یک صدا در مقابل نهادهای عمومی و دولتی در مراکز شهرها دشمن را وادار به عقب نشینی کنیم .
کارگران :
علیه استبداد و بهره کشی برای نان ،مسکن ، آزادی ، برای نابودی جمهوری اسلامی بخاطر حکومت شورایی سوسیالیستی خودمان مبارزات خود را تشدید کنیم .

از مبارزه کارگران راه آهن تبریز (صبا) حمایت کنیم
امنیت شغلی (شغل دائم ) کار، مسکن ، آزادی فقط در حکومت شورایی
زنده باد اعتصاب عمومی و سیاسی ، زنده باد انقلاب
پیش بسوی ایجاد اتحادیه های سراسری ، پیش بسوی ایجاد حزب طبقه کارگر
سرنگون باد جمهوری اسلامی ، برقرار باد حکومت جمهوری شورایی سوسیالیستی

کمیته همبستگی برای ایجاد اتحادیه کارگران ساختمان
h.karegary87@gmail.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر